Friday, May 23, 2008

Ahlan Wasahlan...Selamat Datang!

Selamat Sejahtera....

Alhamdulillah akhirnya berjaya jugak aku menjelmakan blog yg dah lama aku rancangkan...sejak kegagalan blog dahulu (kira-kira 2 thn dulu) akibat tiada komitmen utk mengarang & terlalu sibuk dgn kerja.

Aku mmg suka membaca blog. Tentulah blog2 orang lain, terutamanya blog berkaitan politik / isu-isu semasa (minat aku sejak kecil) & blog2 tentang gadget, hiburan, bisnes etc yg berkaitan dengannya.

So kepada pembaca Bumi Permata semua anda tentu akan menjangkakan posting2 aku bakal dipenuhi dgn kandungan2 tersebut, for sure...

Aku akan menaip (cuba menaip...) dalam bahasa Melayu yg betul dan diselangi dgn English (or is it Manglish...?), sesuai dgn keadaan percakapan harian kita sekarang...

Terima Kasih kerana singgah!

No comments: